Ontdek alles over de ROI van Inbound Marketing

Benieuwd naar hoe je de Return On Investment van Inbound Marketing kan inschatten?

Eens je binnen je organisatie de wens naar implementatie van Inbound Marketing vermeldt, wordt heel vaak dezelfde vraag gesteld:

"Die inbound marketing, wat levert dat nu eigenlijk op?"

Want zoals bij elke andere investering is het belangrijk om te weten hoeveel inkomsten die Inbound Marketing nu eigenlijk zal genereren.

ROIvanInboundCover.png

In deze gids leggen we je uit hoe je de return on investment van Inbound Marketing kan bepalen voor jouw organisatie en haar specifieke doelstellingen. Op die manier heb je niet alleen voor jezelf een handig document in handen, maar ook een extra argument om je manager, zaakvoerder of aandeelhouder te overtuigen van de kracht van Inbound Marketing en de nood om inbound te integreren in je marketingbudget.

Via deze gids leer je alles over:

  • Mogelijke KPI's en doelen
  • Hoe je ROI te verhogen dankzij Inbound Marketing
  • Het recept om Inbound Marketing succesvol toe te passen

Vul het formulier in en download snel 'De ROI van Inbound', een handige gids voor starters en twijfelaars!

Ja, ik wil weten wat inbound mijn organisatie kan opleveren