Bereken de ROI van Inbound Marketing voor uw organisatie

 

 

Wil u weten wat een succesvolle inbound marketing strategie uw organisatie mogelijk kan opleveren?


Een strategie bepalen, content schrijven, grafisch design voorzien, uren uittrekken voor analyse ende(optionele) kosten van marketing automation software: Inbound Marketing implementeren komt met een kostenplaatje.

ROI inbound.png

En zoals bij elke investering is het belangrijk om te weten hoeveel inkomsten die Inbound Marketing inspanningen nu eigenlijk zullen genereren. Want weinige bedrijf willen investeren in iets wat geen rechtstreeks of meetbaar resultaat oplevert.

Wil u weten wat Inbound Marketing uw organisatie mogelijk zou kunnen opleveren of wil u ontdekken wat de mogelijke ROI van Inbound Marketing voor uw bedrijf zou kunnen zijn?

Vraag dan snel uw gepersonaliseerde inschatting aan van de ROI van Inbound voor uw organisatie. Vul de velden van het formulier zo correct mogelijk in en wij bezorgen u een eerste inschatting van uw mogelijke opbrensten!

 

De ROI Calculator is gebaseerd op bestaande klantendata van Hubspot, zoals geformuleerd in het 2015 HubSpot ROI Report.De potentiële resultaten van de ROI Calculator zijn gebaseerd op de gemiddelde resultaten van klanten die actief gebruik maken van Hubspot en inbound marketing activiteiten. Resultaten zijn niet bindend en geen garantie op effectieve cijfers. Wenst u meer informatie over Hubspot en marketing automation? Lees dan hier verder.

Ja, ik wil weten wat inbound mijn organisatie kan opleveren