Een introductie tot het nieuwe webdesign

Growth driven design: wat is het juist?

Feit: slecht webdesign zorgt voor een grote kwetsbaarheid, een groot aantal risico’s en resultaten die allesbehalve optimaal zijn. En binnen grote website projecten of redesigns is het niet altijd evident om meteen terug grote wijzigingen door te voeren als iets niet optimaal werkt.

 

Growth Driven Design: wat en waarom?

Het ‘growth-driven design’ is daarom de nieuwe standaard om de gewenste resultaten te verkrijgen: dit type growth-driven-design_03.pngdesign brengt immers meetbare waarde binnen in het bedrijf. We spreken over een slimmere, flexibelere en data-gedreven aanpak die optimaal presterende websites produceert.

Ben jij niet tevreden met je huidige resultaten of zit je middenin een redesign-nachtmerrie? Lees dan zeker dit e-book: wij leggen je stap voor stap uit wat de problematische fundamenten van het traditionele webdesign zijn, en vullen deze aan met enkele aanbevelingen voor een productievere manier van designen. Zo ontdek je onder meer:

  • Hoe Growth Driven Design en traditioneel webdesign zich tegenover elkaar verhouden
  • De rol van digital marketeers in een Growth Driven Design project
  • De stappen van het proces
  • De mogelijke next steps

Benieuwd naar Growth Driven Design?

Ben jij geïntrigeerd door het concept van growth-driven design en wil je meer weten over hoe deze nieuwe aanpak te implementeren in jouw marketingstrategie? Download snel onze Growth Driven Design gids en ontdek alles over deze nieuwe methodologie!

Vraag je gratis Growth Driven Design gids aan